Sosyal medya yönetimi
günümüzde ancak bir bütün olarak düşünüldüğünde istenen neticeleri
vermektedir. Diğer türlü rekabet ortamından ötürü ve bu alandaki beklentinin
yüksek olmasından ötürü popülerlik yakalanamamaktadır. Buradan da kesin olarak
anlaşıldığı üzere sadece ana paylaşımlar üzerinden destek temin edilmesi
yeterli gelmeyecektir. Hem izlenmelerde hem de hikayelerde destek alınması da
oldukça önemlidir.
Ana paylaşımlarda olduğu gibi sosyal medya hikâye
tasarımı kısmında da belli saatlere riayet edilmek zorundadır. Açıklanacak
saat belirleme taktikleri hikayelerin kalitesinin düşük olması halinde bile
başarılı olacağı manasına gelmemektedir. Bu neden yüzünden sosyal medyaların imkân
verdiği kadar kaliteli ve renkli hikâyelerin atılması önemlidir. Burada
bahsedilen renk paylaşılacak olan videoların ya da fotoğrafların ana renkleri
ile oynanması neticesinde yakalanabilmektedir. Aynı şekilde yer, mekân, emoji
benzeri eklentiler de hikâyelere bir hayli renk katmaktadır.
Sosyal Medya Yönetiminde Detaylar
Kişilerin anlaşmış olduğu sosyal medya yönetimi
yetkilileri hesapları belli kıstaslar üzerinden incelemeden işe başlamamaktadır.
Her birey ya da firma takipçi ve etkileşim sayısını artırmak için bu işe
girişmektedir. Ancak sosyal medya hesap sahiplerinin hedef kitleleri birbirlerinden
farklıdır. Yönetim aşamasına geçmeden önce bundan ötürü hedef kitlenin yaş
aralığı tespit edilmektedir. Sonrasında hem paylaşımların içerikleri hem
zamanları hem de olası kampanyalar aynı yaş aralıkları üzerinden
değerlendirilmektedir. Bu da nokta atışı gerçekleştirilmesine imkân
tanımaktadır.
Yorumlar
Yorum Gönder