Şikayet platformları kişilerin mağduriyetlerinin
giderilmesinde önemli bir yere sahiptir. İnsanların internet platfromlarından
yaptıkları alışveriş sonucu bazı mağduriyetler yaşanılabilmektedir. Bu
mağduriyetler farklı şekillerde gerçekleşebilir. Alışveriş sitelerinde bu durum
kargo sorunu, ürünün farklı gelmesi veya ödeme ile ilgili problemler
olabilmektedir. Genellikle ticaretin yapıldığı platfromlarda sorunlar çok
yaşanır. Onun haricinde de sosyal medya sitelerinde yaşanan sorunlar bile bu
platfromlar aracılığı gün yüzüne çıkabilir. Peki bu firma şikayet konuları
ne kadar işe yarıyor?
Şikayet Platformları Ne Kadar Etkili?
Şikayet platformları üzerinden yapılan şikayetler çoğunlukla
kişilerin yaşadıkları sorunlar ile alakalıdır. Yalnız o siteyi kullanacak
olanlar yada bir ürünü alacak olanlar içinde bir rehber görevi görür. Firma
yorumları da bu siteler aracılığı ile kolayca araştırılabilir.
Özellikle bir ürünü alacak olan kişiler bu ürünü daha önce almış kişilerin
yorumlarını okuyarak o ürün hakkında fikir sahibi olabilmektedir. Bu
platfromlar bet şikayet konuları gibi farklı konularda ki şikayetlere de ev
sahipliği yapmaktadır ve genellikle bu platfromlar, firmaların imajını ciddi
anlamda etkiler. Şikayetvar gibi benzer platfromlar
imajı direk etkilediği gibi, firmalar ile yaşanılan sorunlarında çözümü için
oldukça etkilidir. Nitekim firma yetkilileri bu platformlarda kendi
markalarının isimlerini görmek istemezler ve bu yüzden de anında müdahale de
bulunurlar. Bu yüzden de kullanıcılar bu platformları her zaman tercih etmelidirler.
Yorumlar
Yorum Gönder