Şikayet Platformları İşe Yarıyor mu?

 


Şikayet platformları kişilerin mağduriyetlerinin giderilmesinde önemli bir yere sahiptir. İnsanların internet platfromlarından yaptıkları alışveriş sonucu bazı mağduriyetler yaşanılabilmektedir. Bu mağduriyetler farklı şekillerde gerçekleşebilir. Alışveriş sitelerinde bu durum kargo sorunu, ürünün farklı gelmesi veya ödeme ile ilgili problemler olabilmektedir. Genellikle ticaretin yapıldığı platfromlarda sorunlar çok yaşanır. Onun haricinde de sosyal medya sitelerinde yaşanan sorunlar bile bu platfromlar aracılığı gün yüzüne çıkabilir. Peki bu firma şikayet konuları ne kadar işe yarıyor?

Şikayet Platformları Ne Kadar Etkili?

Şikayet platformları üzerinden yapılan şikayetler çoğunlukla kişilerin yaşadıkları sorunlar ile alakalıdır. Yalnız o siteyi kullanacak olanlar yada bir ürünü alacak olanlar içinde bir rehber görevi görür. Firma yorumları da bu siteler aracılığı ile kolayca araştırılabilir. Özellikle bir ürünü alacak olan kişiler bu ürünü daha önce almış kişilerin yorumlarını okuyarak o ürün hakkında fikir sahibi olabilmektedir. Bu platfromlar bet şikayet konuları gibi farklı konularda ki şikayetlere de ev sahipliği yapmaktadır ve genellikle bu platfromlar, firmaların imajını ciddi anlamda etkiler. Şikayetvar gibi benzer platfromlar imajı direk etkilediği gibi, firmalar ile yaşanılan sorunlarında çözümü için oldukça etkilidir. Nitekim firma yetkilileri bu platformlarda kendi markalarının isimlerini görmek istemezler ve bu yüzden de anında müdahale de bulunurlar. Bu yüzden de kullanıcılar bu platformları her zaman tercih etmelidirler. 

Yorumlar