Devlet Destekli Uzaktan Eğitimler

 


Öğrenciler için hazırlanmış olan proje kapsamı içerisinde eğitimlere ara verilmeden devam edilmesi hedeflenmektedir. 5. Sınıf uzaktan eğitim en düşük sınıflar için verilmekle birlikte sınıflar için genel olarak birçok farklı eğitim seçenekleri de mevcuttur. Öğretmenler tarafından bizzat yönetilmekte olan eğitim süreçleri okullarda olduğu gibi yoklamaya tâbidir. 6. Sınıf uzaktan eğitim de sistem içerisinde yer almaktadır. Okulların bizzat kendi öğretmenleri tarafından verilmesinin yanı sıra devlet tarafından belirlenmiş olan özel hocalar da eğitimlere devam etmektedir. 7. Sınıf uzaktan eğitim de öğrencilerin liseye yavaş yavaş hazırlanmaya başlamalarını temsil etmektedir.

 

Liseden önceki son sınıf olan 8. Sınıf uzaktan eğitim konusunda da büyük önem arz etmektedir. Genel olarak öğrencilere lise ile ilgili bilgiler verilmekle birlikte aynı zamanda da sosyal aktivitelerle öğrencilerin kafalarının dağılması hedeflenmektedir. Lisenin birinci sınıfında ise öğrencilerin adaptasyon sorunu yaşamaması adına ve akademik açıdan zorluk çekmemesi için 9. Sınıf uzaktan eğitim de sitem içerisinde başarılı bir şekilde öğrencilere direkt olarak aktarılmaktadır.

Yorumlar